Wednesday, January 15, 2014

Australia Open 2014


Promoter/entertainer/tennisplayer/actor Adam Papa Holberg is back in the promotional game. by Kurt Coabin
The experienced Australian promotor will promote the 2014 Australia Open Championships solo-style on May 10 at Cleverfield Stadion.
Holberg originally was going to headline the card, but when he found it impossible to line up worthy opponents, Holberg made a deal to apply the card with the resurrected Oskar Erling Kovacs, a Budapestian native in a rematch for the German & Preussian Championship against Alexander von GrossenCock, the 2008  Preussian Meistro living in Heilrot, Denmark , a rematch of their 2008 duel at the famed LorteØ stadion.
"I'm excited,” Holberg said. “I'm putting together a SlamBangian event with some of the best players in the world and good prospects. I've associated myself with some big name players”.
Holberg will have five other SlamBangian players on the card, prospect Sebastian Holmen, the worlds tallest tennis player, veteran Jørn Rasmussen aka Yorgos Rasmussios from Plomari, World Champion Claus Handsome, the former Swedish Open champion Dean Martin, Hans Dynamite Háfjall and the comebacking Per Holmen.
Per Holmen, the Santorinian Champion hasn’t played since winning the Fuerteventurian Male Double Championship in November 2010 and is in for a tough comeback at Cleverfield.
“I haven't fought in over 2 years, but I'm back,” Holmen said. “My last single match was on foreign ground against Hans Háfjall. But that was back in 2010 during the anarchistic situation in Carrelejo. My comeback is close to my old hometown at LorteØen. I know you don't believe me Holberg, but without daily threats of getting bashed up by mobsters I'm going to play the best tennis you´ve ever seen at Ceverfield and beat you, Holberg on May 10”
video

6 comments:

Anonymous said...

The link does´nt work !

Anonymous said...

Hi, You have to install a player. Go to YouTube and You will automaticly be suggested how to.
Best regards
Holmen

Anonymous said...

Promoter / előadóművész / tennisplayer / színész Ádám Papa Holberg visszatért a promóciós játék . Kurt Coabin
A tapasztalt ausztrál promoter támogatni fogja a 2014-es Ausztrália Open Championships Solo -style május 10-én Cleverfield Stadion .
Holberg eredetileg akartam főcím a kártyát , de amikor rájött , hogy lehetetlen, hogy sorban méltó ellenfelek , Holberg alkut , hogy alkalmazza a kártyát a feltámadt Oskar Erling Kovács , a Budapestian honos egy visszavágót a német és Preussian Championship ellen Alexander von GrossenCock , a 2008-as Preussian Meistro élő Heilrot , Dániában , a visszavágót a 2008 párbaj a híres LorteØ stadion .
"Nagyon izgatott vagyok , " Holberg mondta . "Én vagyok összerakva SlamBangian esemény néhány, a legjobb játékos a világon, és jó kilátásokkal . Még jár magam néhány nagy név a játékosok ."
Holberg lesz öt SlamBangian játékos a kártyán kilátás Sebastian Holmen , a világ legmagasabb teniszező , veterán Jørn Rasmussen aka Yorgos Rasmussios a Plomari , világbajnok Claus Jóképű , az egykori svéd Open bajnoka, Dean Martin , Hans Dynamite Háfjall és comebacking Per Holmen .
Per Holmen , a Santorini bajnok nem játszott , mivel megnyerte a Fuerteventurian Male Double Championship 2010 novemberében , és van egy kemény visszatérés a Cleverfield .
"Én még nem harcoltam több mint 2 éve , de itt vagyok , " Holmen mondta. " Az utolsó egy meccs volt a külföldi föld ellen, Hans Háfjall . De ez vissza 2010-ben az anarchista helyzet Carrelejo . A comeback közel van a régi szülővárosába a LorteØen . Tudom, hogy nem hiszel nekem Holberg , de nem napi fenyegetések egyre törte fel gengszterek fogok játszani a legjobb tenisz , amit valaha láttam a Ceverfield és verte meg , Holberg május 10-én "

Anonymous said...

Promoter / előadóművész / tennisplayer / színész Ádám Papa Holberg visszatért a promóciós játék . Kurt Coabin
A tapasztalt ausztrál promoter támogatni fogja a 2014-es Ausztrália Open Championships Solo -style május 10-én Cleverfield Stadion .
Holberg eredetileg akartam főcím a kártyát , de amikor rájött , hogy lehetetlen, hogy sorban méltó ellenfelek , Holberg alkut , hogy alkalmazza a kártyát a feltámadt Oskar Erling Kovács , a Budapestian honos egy visszavágót a német és Preussian Championship ellen Alexander von GrossenCock , a 2008-as Preussian Meistro élő Heilrot , Dániában , a visszavágót a 2008 párbaj a híres LorteØ stadion .
"Nagyon izgatott vagyok , " Holberg mondta . "Én vagyok összerakva SlamBangian esemény néhány, a legjobb játékos a világon, és jó kilátásokkal . Még jár magam néhány nagy név a játékosok ."
Holberg lesz öt SlamBangian játékos a kártyán kilátás Sebastian Holmen , a világ legmagasabb teniszező , veterán Jørn Rasmussen aka Yorgos Rasmussios a Plomari , világbajnok Claus Jóképű , az egykori svéd Open bajnoka, Dean Martin , Hans Dynamite Háfjall és comebacking Per Holmen .
Per Holmen , a Santorini bajnok nem játszott , mivel megnyerte a Fuerteventurian Male Double Championship 2010 novemberében , és van egy kemény visszatérés a Cleverfield .
"Én még nem harcoltam több mint 2 éve , de itt vagyok , " Holmen mondta. " Az utolsó egy meccs volt a külföldi föld ellen, Hans Háfjall . De ez vissza 2010-ben az anarchista helyzet Carrelejo . A comeback közel van a régi szülővárosába a LorteØen . Tudom, hogy nem hiszel nekem Holberg , de nem napi fenyegetések egyre törte fel gengszterek fogok játszani a legjobb tenisz , amit valaha láttam a Ceverfield és verte meg , Holberg május 10-én "

John Andreas said...

Hahahahahaah! Tennis....I hope you get all you want!!!!!! Good luck...there are good guys out there....I know!!!!

Master of disaster said...

I shall be very victories! all hail the tallest tennis player alive!